Back to Top

NAUKŠĒNU PAMATSKOLA

headerfacebook

 

T: +371 64268750

Teātra pulciņš

Teātra pulciņš (sk. Dana Eglīte, I.Gaile)

teatrisNaukšēnu vidusskola var lepoties ar dažādām tradīcijām, viena no tām ir 12.klases ŽETONU VAKARA teātra izrāde. Katru gadu šajā vakarā 12.klases skolēni, saņemot skolas piemiņas zīmi - žetonu, publikai rāda iestudētu teātra izrādi.
Vēl viena tradīcija ir Ziemassvētku izrāde, kad uz skatuves atrodas visi skolēni. Vienā kopējā izrādē tiek iekļauti klašu priekšnesumi.
Teātra pulciņā skolēni mācās sadarboties, atbrīvoties, improvizēt, gūt pārliecību gan par sevi, gan par uzstāšanās pieredzi, kā arī veidot pozitīvas emocijas darbojoties.

Florbola pulciņš

Florbola pulciņš (sk. Matīss Celms)

florbolsFlorbols ir komandu sporta veids , kas tiek spēlēts ar plastikāta nūjām un bumbiņu. Spēles galvenais uzdevums ir trāpīt bumbiņu pretinieku vārtos. Šo spēli spēlē 2 komandās, katrai komandai laukumā vienlaicīgi ir seši spēlētāji, no kuriem viens ir vārtsargs. Florbols ir ļoti ātrs , dinamisks , aizraujošs sporta veids. Bērniem ļoti labs sporta veids , jo bērni uzlabo savu radošo domāšanu , izdomājot paši jaunus trikus ar nūju un bumbiņu.

1. – 4. kl. koris

1. – 4. kl. koris (sk. Inese Nora Dālberga)

koris   Naukšēnu vidusskolā 1. - 4. klašu koris darbojās katru mācību gadu. Mūzika pozitīvi ietekmē un regulē skolēna psihiskos procesus, it īpaši emocionalitāti un garīgo aktivitāti, kā arī veicina intelektuālo attīstību. Sniedzu teorētiskās un praktiskās zināšanas kora dziedāšanā. Veidoju skolēnos dziedātprasmi, vokālās iemaņas, emocionālu un estētisku pārdzīvojumu. Koris uzstājas skolas un pagasta rīkotajos pasākumos. Savu iemācīto programmu dzied Mātes dienas koncertā. Tiek izkopta skatuves kultūra un iegūta koncertu pieredze.

Pūtēju orķestris

Pūtēju orķestris (sk. Jānis Jansons, Gvido Brenčevs)

putejuork   Naukšēnu vidusskolas pūtēju orķestris ir kolektīvs kas pastāv jau daudzus gadus.  Viss mainās – orķestra dalībnieki, repertuārs, dzīve, bet orķestris ir unikāls ar to, ka ne mirkli nepadodas un turpina darboties neatkarīgi no dalībnieku skaita.  Orķestris ir vieta, kur attīstīties, izpausties, gūt pieredzi un piedzīvot neaizmirstamas emocijas. Kopā muzicējot, piedaloties koncertos un gatavojoties Dziesmu svētkiem ikviens dalībnieks izjūt lepnumu un prieku. 

Papīra plastikas pulciņš

Papīra plastikas pulciņš (sk. Inga Gaile)

   papirsSkolēni, izmantojot papīru kā modelēšanas materiālu, iepazīstas ar tā daudzveidīgajām īpašībām un iespējām. Pulciņā ir iespēja apgūt ne tikai origami, kolāžu, mozaīku veidošanu, papje-maše tehniku, telpisku priekšmetu izgatavošanu, bet arī modelēt no kartona, salvetēm. Skolēni, strādājot ar papīru, kartonu, putu kartonu, papīra masu, līmi, plastilīnu, krāsām u.c materiāliem, attīsta izdomu, fantāziju, precizitāti, telpisko domāšanu un koncentrēšanās spējas. Skolēniem ir iespēja piedalīties konkursos, skatēs, mākslas akcijās. Ar labiem panākumiem esam piedalījušies starptautiskajā mākslas konkursā “Es dzīvoju pie jūras”.

Robotikas pulciņš 2.klasei

Robotikas pulciņš 2.klasei (sk. Inga Gaile)

rob    Robotika ir interesants un aizraujošs veids kā apgūt tehnoloģijas. Tā piedāvā robotu konstruēšanu, programmēšanu un vadīšanu, izmantojot atbilstošu aprīkojumu un mācību laukumus. Turklāt darbošanās ar robotiem attīsta prasmes, kas nepieciešamas ikdienas darbu risināšanai – loģisko domāšanu, komandas darbu, spēju analizēt u.c.Iepazīstināšana ar robotiku būtiski veicina bērna izaugsmes un pašizpausmes spēju, jo tiek iesaistīts viņu kognitīvais, kritiskais un radošais potenciāls. Šādā veidā robotikas apguve palīdz mūsu nākotnes dizaineriem un inženieriem labāk izprast un izpētīt apkārtējo pasauli.
Bērnam, iesaistoties robotikas nodarbībās:

Vizuālās mākslas pulciņš

Vizuālās mākslas pulciņš (sk.Jana Diča)

 

vizuala   Vizuālās mākslas pulciņā skolēni veido padziļinātu izpratni par vizuālās mākslas daudzveidību, speciālajiem jēdzieniem un ievērojamākajiem autoriem. Praktiski darbojas, atklāj un pilnveido radošos talantus, zināšanas, prasmes un tehnikas dažādos mākslas veidos, vērtē un interpretē daudzveidīgus radošās izpausmes veidus. Savus darbus secīgi plāno, mērķtiecīgi realizē, pamato mākslas darba atbilstību idejai, personiskajai vai sabiedrības aktualitātei un vēlamajai ietekmei uz skatītāju. Iekārto zīmējumu izstādes. Piedalās vizuālās mākslas konkursos. Mākslas konkursos teicami sasniegumi: Goda raksts 49. Starptautiskā bērnu mākslas izstādē-konkursā „Lidice 2021”.